TCPM: Startersvacature

vacature
Boogschutterstraat 40 7324 BA Apeldoorn
Geplaatst 9 maanden geleden

TCPM is een landelijk ingenieursbureau dat zich bezighoudt met diverse projecten in de machinebouw en productieomgevingen. Om het je gemakkelijk te maken heb ik een aantal voordelen van werken bij TCPM op een rijtje gezet:

Afwisseling
Werken bij TCPM doe je vanuit een vast dienstverband projectmatig in jouw eigen regio. Dit betekent dat je gemiddeld tussen de 6 en 9 maanden bezig gaat aan het oplossen van een industrieel probleem van een van onze klanten. Hierbij kan je o.a. denken aan het ontwikkelen van onderdelen voor nieuwe machines of het optimaliseren van bestaande machines. Je ziet dus iedere keer resultaat van je werk en raakt door de afwisseling niet verveeld. Hierdoor kan je op een prettige manier uitvinden wat het is dat je graag doet, waar je goed in bent en hoe jij je verder wilt ontwikkelen.

Ontwikkeling
Om jouw ontwikkeling verder bij te staan, naast het projectmatig werken waarbij je veel leert door de diversiteit in uitdagingen, heeft TCPM een uitgebreid training en ontwikkelingsaanbod. Het hele jaar door hebben we verschillende trainingen en cursussen om jou verder te helpen in zowel technische kennis als persoonlijke skills. Trainingen die onlangs geweest zijn en vaker terugkeren zijn: Vorm & Plaatstoleranties, Constructieprincipes, Value Engineering, Projectmatig Werken & Effectief Communiceren. Naast ons standaard aanbod werken we ook met een Persoonlijk Ontwikkelings Plan (POP), waarin we jouw ambities vastleggen en hier met extra individuele cursussen naar toe gaan werken.

Starten in jouw tempo
Net uit school snappen we dat er van alles op je af komt bij een eerste ‘echte’ baan. Daarom hebben we een gedegen inwerkprogramma waarbij je start aan een intern project op onze eigen engineeringsafdeling onder begeleiding van een van onze lead engineers. Vanuit daar ga je met je manager in gesprek wat voor jou een goed eerste project gaat zijn op basis van jouw affiniteiten, ambities en wat hij of zij denkt dat voor jou een goede eerste stap zal zijn.

Young Engineers Program
Voor onze startende engineers hebben we een Young Engineers werkgroep waarin je om de zoveel tijd bijeenkomt onder begeleiding van een ervaren TCPM’er en hier verschillende dingen mee onderneemt. Je kan hierbij denken aan het volgen van workshops, interessante bedrijfsbezoeken en het uitwisselen van ervaringen en kennis. Daarnaast is het ook gewoonweg heel gezellig met een groep van 10-15 andere collega’s die net als jij aan het begin staan van hun carrière.

Goede Arbeidsvoorwaarden
Je krijgt van ons een jaarcontract met een goed salaris, wat we na één jaar veranderen in een contract voor onbepaalde tijd (we zijn dus geen detacheerder). Daarnaast heb je bij TCPM 30,5 vrije dagen per jaar, hebben we een actieve personeelsvereniging én krijg je van ons een leaseauto die je ook privé mag rijden.

Is je interesse gewekt?
Mocht dit je aanspreken, dan nodig ik je graag uit om een keer kennis te komen maken om er achter te komen of TCPM bij jou kan passen. Tijdens een gesprek kan ik je ook meer concrete voorbeelden geven van projecten die bij jou zouden kunnen passen. Als WTB’er of IPO’er start je bij ons als: Mechanical Engineer en als ELT of IPS’er start je als Electrical Engineer (IA).

Vacature eigenschappen

Vacature categorie

Automotive, Electrotechniek, Embedded systems, Industriëel product ontwerper, Technische bedrijfskunde, Werktuigbouwkunde

Solliciteer online

persoonlijke informatie

Een geldig e-mailadres is verplicht.
Een geldig telefoonnummer is vereist.