Commissies

Onze activiteiten zijn grotendeels te danken aan onze actieve leden. Zij zijn actief binnen verschillende commissies binnen de vereniging.

Een vereniging gaat of staat door de leden die het heeft. De harde kern hierin zijn de actieve leden.
Zij zorgen voor de activiteiten waar je als student aan deel kan nemen.
Dit kan een feestje zijn, een activiteit met een van onze parnters of zelfs de introductieweek.
Naast de gezelligheid is het organiseren van deze activiteiten ook nog eens leerzaam. Wat wil je nog meer!

Ook lid worden van een commissie? Klik hier!

Feestcommissie

• Voorzitter: Kasper Gielkens
  • Jasper Oome
  • Stijn van Leeuwen
  • Gijs Harmsen
  • Joep Spaanjaars
  • Elisa Ledda
  • Gregory Gleim

Wij beseffen als geen ander dat je soms even een pauze nodig hebt van je studie. Daarom zorgt onze feestcommissie voor de beste vorm van ontspanning. Jaarlijks organiseert de feestcommissie meerdere feesten, borrels en evenementen. Zo organiseren we elk jaar vóór kerst een groot gala, werken wij samen met andere verenigingen en locaties voor de vetste themafeesten en bieden we met bijvoorbeeld filmavonden of met een LAN-party ook andere vormen van ontspanning.

Behoefte om je eigen creatieve inbreng toe te passen in deze commissie? Bereik ons via feestcommissie@svamoras.nl

Activiteitencommissie

• Voorzitter: Aleksandar Jakovljevic
  • Guus Lemmen
  • Marlo van Gullik
  • Maxime Weitenberg
  • Xander Oude Efferink
  • Richard Kroesen
  • Sebastiaan

Binnen de activiteitencommissie staan de opleidingen centraal. Naast je lessen en projecten verbreden wij jullie studiekennis door lezingen, masterclasses en excursies met en naar de leukste bedrijven te organiseren. Met deze kennis loop jij een stapje voor op andere studenten. Daarnaast heb je meteen een connectie met een bedrijf voor een mogelijke stage!

Vind je het een leuke uitdaging om samen met bedrijven iets neer te zetten? Mail naar

activiteitencommissie@svamoras.nl

Introductiecommissie

• Voorzitter: Thomas Randwijk
  • HART
  • HRT

Je eerste indruk is enorm belangrijk. De introcommissie zorgt nog voor de start van je studie voor een fantastische ervaring. Deze commissie helpt aankomende studenten elkaar en de stad te ontmoeten. Zo begin jij samen met andere aankomende eerstejaars studenten met een goed gevoel, nieuwe connecties en extra kennis aan het hbo. Dit doet de commissie in samenwerking met enthousiaste intro ouders en crewleden. Tevens wordt de samenwerking gedaan met de teams van HART en HRT.

Wil jij ook de aankomende eerstejaars een fantastisch begin geven? Laat het ons weten op introcommissie@svamoras.nl

Promotiecommissie

• Voorzitter: Dominique Neijenhuis
  • Elisa Ledda
  • Sebastiaan
  • Richard Kroessen

Bij de promotiecommissie kan jij al je creativiteit kwijt. Onze promotiecommissie maakt jou enthousiast met het maken van prachtige posters en updates over onze evenementen op onze social media. Tijdens activiteiten zijn ze regelmatig te vinden met een camera zodat je ook na een bezoek van een van onze evenementen kunt genieten met foto’s en video’s. Wil jij je creativiteit toepassen bij onze promotie?

Laat het ons weten via promotiecommissie@svamoras.nl

Reiscommissie

• Voorzitter: Solliciteer direct!

De studiereiscommissie is verantwoordelijk voor het organiseren van de verschillende reizen die we aanbieden. Tijdens de reizen bezoeken wij verschillende relevante bedrijven voor de studies binnen de opleidingen, genieten we van de cultuur en bezienswaardigheden van de omgeving en gaan we los op de gezelligste feesten en activiteiten.

Wil jij ook een vette reis organiseren? Stuur een mail naar studiereiscommissie@svamoras.nl

Winkelwagen