,

Lidmaatschappen

Vanaf:  5,00 / jaar

Sv Amoras is er voor jouw en je studie. Wij zijn continu bezig met jou studie zo leuk en goedkoop mogelijk te maken. Daarnaast vinden wij het belangrijk dat studenten ook leren buiten hun studie (en dat. vinden onze partners ook), Daarom geven wij ook veel om de studenten die helpen dit allemaal mogelijk te maken.

Studenten die ons hierbij steunen krijgen onderander diverse kortingen op studiematerialen en activiteiten.

*Account registratie vereist

Medewerker – Voor 1 jaar
Medewerker – Voor 2 jaar
Medewerker – Voor 3 jaar
Medewerker – Voor 4 jaar
Student - Voor 1 jaar
Student - Voor 2 jaar
Student - Voor 3 jaar
Student - Voor 4 jaar
Artikelnummer: N/B Categorieën: ,

Wat krijg ik hiervoor terug?

Wanneer je een lidmaatschap aanschaft krijg jij diverse kortingen op studiematerialen en activiteiten. Daarnaast krijg jij met jouw account toegang tot diverse faciliteiten via onze website.
Kijk hier voor een overzicht

Wat is het verschil tussen 1, 2, 3 of een 4 jarig lidmaatschap?

Dankzij onze subscripties kan jij ervoor kiezen om meteen lid te zijn tijdens je gehele studie (4 jarig lidmaatschap) en/of je lidmaatschap automatisch te laten verlengen.

Hoe werken de verschillende lidmaatschappen?

Voor studenten:

Alle student lidmaatschappen verlopen automatisch na 3 of 4 jaar. Indien “automatisch verlengen” is geactiveerd. (Zie “mijn subscripties” op je persoonlijke account pagina)
Wil jij graag meteen voor je hele studie voorruit betalen? Dan kan dat door de subscriptie van 4 jaar aan ta schaffen.

Voor medewerkers:

Alle lidmaatschappen voor medewerkers hebben geen verloop datum. Medewerkers kunnen kiezen op voor 1, 2, 3, 4 jaar vooruit te betalen en/of dit termijn automatisch te verlengen door automatisch verlengen te activeren. (Zie “mijn subscripties” op je persoonlijke account pagina)

Voor actieve leden:

Lidmaatschappen voor actieve leden zijn gratis, en na één jaar inzet voor de vereniging blijft deze gratis!

Actief Lidmaatschap

Lidmaatschap types

Medewerker – Voor 1 jaar, Medewerker – Voor 2 jaar, Medewerker – Voor 3 jaar, Medewerker – Voor 4 jaar, Student – Voor 1 jaar, Student – Voor 2 jaar, Student – Voor 3 jaar, Student – Voor 4 jaar

Beoordelingen

Er zijn nog geen beoordelingen.

Wees de eerste om “Lidmaatschappen” te beoordelen

Winkelwagen